Prima pagină > Uncategorized > Protocol FOND si MARATON 2012 – zona 8 – DJ, OT, GJ, VL, AG

Protocol FOND si MARATON 2012 – zona 8 – DJ, OT, GJ, VL, AG

PROTOCOL PENTRU  ORGANIZAREA CONCURSURILOR DE FOND SI MARATON

GRUPAREA  8 – JUD. OLT, ARGES, VALCEA, GORJ,  DOLJ

Prezentul protocol a fost incheiat in data de 03-03-2012 in mun. Craiova intre reprezentantii asociatiilor columbofile din judetele sus mentionate(inserati in nomenclatorul de semnaturi anexat la prezentul protocol). Mentionam ca judetul Teleorman nu are reprezentanti in cadrul FCPR.

De comun acord au fost adoptate urmatoarele hotarari privind organizarea sezonului de concursuri la categoriile fond si maraton editia 2012.

  1. In sezonul competitional 2012 se vor efectua urmatoarele concursuri de fond si maraton cu lansari din Republica Ucraina:

– 26-05-2012- SYCHAVKA- FOND 1

– 09-06-2012- NIKOLAYV- FOND 2

– 15-06-2012- NIKOPOL- MARATON- LANSARE INTARZIATA

– 23-06-2012- PERVOMAIS”KE- FOND 3

– 07-07-2012- PERVOMAIS”KE- FOND 4

– 07-07-2012- PAVLOHRAD- MARATON- LANSARE NORMALA

– 21-07-2012- NIKOLAYV- FOND 5

– 27-07-2012-   HARKOV- CONCURS NATIONAL- LANSARE INTARZIATA

2.Modalitatea de plata pentru crescatorii asociatiilor sus mentionate va fi urmatoarea:

– pentru 1- 5 porumbei se va achita un cuantum de 15 lei/ porumbel,

– intre 6 si 20 porumbei se va achita un cuantum de 200 lei,

–  intre 21 si 40 porumbei se va achita un cuantum de 300 lei,

–  peste 41 de porumbei se va achita un cuantum de 400 lei.

3. Fiecare crescator care doreste sa participe la concursurile organizate la categoriile Fond si maraton va achita cuantumul aferent numarului de porumbei pe care doreste sa il angajeze pana la data de 10-05-2012.

4.Crescatorii care nu vor achita cuantumul respectiv pana la data de 10-05-2012 vor fi taxati cu suma de 20 lei/porumbel pentru participarea la concursurile de fond si maraton.

5. Va fi solicitata prin planurile de concursuri depuse la FCPR organizarea centrelor de imbarcare astfel:Jud. Dolj ( 2 centre), jud. Olt ( 2 centre), jud. Arges, Valcea si Gorj ( un centru).

6. Comitetul de organizare a concursurilor la categoriile fond si maraton va fi format din urmatoarele persoane:

– Constantin Leonard- Pres. Asoc. Col. Arges

– Silviu Tatut- vicepresedinte Asoc. Col. Valcea

– Parvulescvu Catalin- Presedinte Asoc Col. Gorj

– Hristea Marian- Presedinte Asoc. Col. Olt

– Ghica Paul- Presedinte Filiala 5 Slatina – Asoc. Col. Olt

– Ispas Mihai- Presedinte Filiala 7 Caracal – Asoc. Col. Olt

– Preda Ion- Presedinte Filiala 8 Segarcea – Asoc. Col. Dolj

– Vochin George- Asoc. Col. Dolj

– Florin Gatejescu- Presedinte Asoc. Col. Dolj

7. Lansarile la concursurile de maraton se vor efectua astfel:

Nikopol- lansare intaziata,

Pavlograd- lansare normala

Lansarea la concursul de maraton Nikopol se va efectua vineri 15-06-2012 , ulterior ore 11.00 (ora Romaniei) ,la concursul de maraton Pavlograd sambata 07-07-2012.

8. Clasamentele pentru concursurile de fond si maraton vor fi efectuate de catre domnii Drula Lucian ( Asoc. Col. Dolj) si Popescu Dani (Asoc. Col. Olt).

9. Deplasarea masinilor de la ultimul centru de imbarcare pana la locul lansarii se va efectua in coloana, fiind filmate si postate pe site-urile asociatiilor participante toate operatiunile de hranire si adapare a porumbeilor precum si lansarea acestora.

10. Pentru stabilirea datelor organizatorice ale concursului national organizat impreuna cu Gruparea 6 de maraton vor fi purtate negocieri cu reprezentantii acestei zone. Negocierile vor fi initiate de catre comitetul de organizare al Gruparii 8 de maraton.

11. Comitetul de Organizare al Gruparii 8 de Maraton se obliga sa fie efectuate lansarile la fiecare concurs astfel incat sa fie asigurata indeplinirea normelor de fond si maraton pentru TOTI CRESCATORII din gruparea in cauza (alegerea locurilor de lansare sa fie facuta doar cu analizarea initiala a coordonatelor acestora de catre Comitetul de Organizare).

12. Comitetul de Organizare va organiza ulterior intalniri in scopul stabilirii detaliilor referioare la strategia de organizare a sezonului de fond si maraton 2012.

Drept pentru care s-a incheiat prezentul protocol ale carui prevederi sunt obligatorii pentru toate asociatiile participante, putand fi completat cu acte aditionale al caror continut va fi stabilit prin vointa tuturor partilor.

dati click pe imagine pentru marire

Categorii:Uncategorized
  1. chirita
    09/03/2012 la 11:21 PM

    Distante?

  2. Cristi
    10/03/2012 la 8:08 PM

    salariile scad si voi mariti preturile ? transformati sportul asta intr-un sport pentru cei bogati
    daca eu vreau sa zbor fond si maraton trebuie sa zbor si 3-4 inaintea acestora ca antrenamente ce trebuie sa platesc si pentru viteza si demifond ? acolo cati bani o sa ne mai luati ? cei care au multi porumbei o sa fie multumiti dar noi cu mai putin nu , sa nu va mirati ca pleaca lumea

  3. Balan Florin
    12/03/2012 la 8:02 AM

    Distante aprox. pentru Craiova;Sychavka-650km,Nikolaev-750-km,Pervomais”ke-780-km,Nikopol-930km,Pavlohrad-1060-km,Harkov-1200km….Fara alte comentarii.

    • alin
      12/03/2012 la 10:59 AM

      Cei cu distante mai mari pot avea si 5 maratoane?

  4. aurica
    13/03/2012 la 6:30 PM

    florin,distantele sunt bune, dar preturile?ce fac cei care castiga numai 6 sau 7 sute de lei lunar?se mai pun cu cei care………,dar la anul ce o-sa faca? daca pe fiecare an cresc taxele, salariile scad ,pentru ca este criza si restul creste incontinuu,i-mi cer scuze daca am deranjat.

  5. Mihai
    14/03/2012 la 3:59 PM

    Distante calculate cu GPS-ul pt columbofilii din Craiova:

    Sychavka : +/- 625 km
    Nikolaev : +/- 703 km
    Pervomais”ke : +/- 737 km
    Nikopol : +/- 896 km
    Pavlohrad : +/- 1038 km
    Harkov : +/- 1130 km

  6. Cristi
    14/03/2012 la 6:12 PM

    alin nu poti avea decat 3 maratoane chiar daca ai distantele mai mari citeste RNS 2012 ca e pe site

  7. chirita
    16/03/2012 la 8:01 PM

    Rezultatul descutiei de la sedinta de pe 15 cand se afla?
    cred ca exista o lipsa de comunicare, sau datele ajung prea tarziu, oamenii doresc sa afle rapid si sa stie cum va arata sezonul viitor.

  8. ady
    18/03/2012 la 12:30 PM

    Multe informatii nu sunt postate pe site. Mai ales pentru cei nou veniti este f greu sa ajunga la informatii in timp util. Despre legitimatii si carnetele acelea am auzit pur intamplator dar cand si unde se distribuie tot nu stiu, Nici cat costa nu stiu. Nu stim ce s-a stabilit pentru zborurile in tara, cand incep antrenamentele, Nu stim daca s-au luat masuri bune sa nu se mai tot certe lumea, daca s-a reglat si treba cu custile desemnate de la inceput imbarcarilor si etc. . Avem grija s-a ne ocupam custii de unul singur invocand faptul ca nu amestec porumbeii cu altii bolnavi dar nu facem nimic impotriva celor care prrezinta porumbei bolnavi la imbarcare.Slaba comunicare avem si nu avem decat un singur site.

  9. aurica
    18/03/2012 la 2:03 PM

    domnilor i-mi pare rau ca am tras o concluzi proasta despre sportul columbofil, dar parerea mea este ca,peste 2 sau 3 ani vor putea sa zboare porumbei doar ce cu bani,va fi un sport doar pentru cei bogati,asta este concluzia mea,pentru ca nu o sa ne mai permitem:taxe,mancare pentru ei,antrenamente,medicamente si asa mai departe.va spun mult noroc si sanatate.

  10. chirita
    18/03/2012 la 6:06 PM

    Columbofilia devine bussiness din pacate, nu mai este placerea accea, banii fac clasamentele.
    Deja devin o certitudine castigatorii, de la un fenomen de masa cred si eu ca va aluneca catre altceva.

  11. Cristi
    20/03/2012 la 5:37 PM

    sa stiti ca eu am acelasi nr de porumbei ca anul trecut dar platesc cu 100 lei mai mult dar aia cu muti porumbei platesc sigur mai putin ca anul trecut dar chiar de ce nu plateste toata lumea la fel de ce aia cu mai putin porumbei platesc cu 50 de bani mai mult la fiecare porumbel si se mai aude un zvon ca nu se mai fac antrenamente cu asociatia cica se le facem singuri de bani pe care ii platim este adevarat? cum vine asta eu platesc mai mult ca anult trecut si si antrenamentele le fac singur sa fim seriosi va bateti joc de noi?

  12. alin
    20/03/2012 la 6:01 PM

    Va rog mult sa puneti discutiile si planul de zbor cat mai repede, preturile pentru ca sa stie fiecare crescator cum isi face calculele.

    Sa dispara discutiile astea, sa se clarifice, de aceea avem un site, pentru informare.
    Asteptam planul de zbor, etapele, datele, preturile.

  13. ionut
    21/03/2012 la 1:50 AM

    datele de la sedinta sa le afisati in august cand se termina sezonul cu maturi,iar inelele de derby …sunt bune si la toamna la tardivi

  14. dan
    12/04/2012 la 5:08 PM

    citi membri au cele 5 judete din protocol

  15. dan
    12/04/2012 la 5:14 PM

    daca nu se fac toate etapele este de vina cineva nu cred dar banii ii primim inapoi cred ca da astept un raspuns

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: