Prima pagină > Uncategorized > PROPUNERE PENTRU PLATA CONCURSURILOR DE FOND SI MARATON IN ANUL COMPETITIONAL 2014 PENTRU COLUMBOFILI DIN DOLJ

PROPUNERE PENTRU PLATA CONCURSURILOR DE FOND SI MARATON IN ANUL COMPETITIONAL 2014 PENTRU COLUMBOFILI DIN DOLJ

SE VA PUTEA PLATI IN FUNCTIE DE NUMARUL DE PORUMBEI ANGAJATI- ASTFEL:

A.-INTRE 1 SI 5 PORUMBEI ANGAJATI –16 LEI /BUC

B.-INTRE 6 SI 10 PORUMBEI ANGAJATI–14 LEI/BUC

C.-INTRE 11 SI 20 PORUMBEI ANGAJATI–12LEI/BUC

D.-INTRE 21 SI 40 PORUMBEI ANGAJATI –11LEI/BUC

E.-PESTE 40 PORUMBEI ANGAJATI –10 LEI/BUC

LA RIDICAREA INELELOR FIECARE MEMBRU VA OPTA PENTRU UNA DIN CELE CINCI VARIANTE SI VA ACHITA 50 LEI PENTRU  VARIANTEL A SI B,RESPECTIV 100 LEI PENTRU VARIANTELE C,D SI E

MEMBRII CARE NU OPTEAZA PENTRU NICI O VARIANTA ,VOR ACHITA LA IMBARCAREA PORUMBEILOR LA PRIMA ETAPA DE FOND SUMA DE 20 LEI/BUC

ACEASTA ESTE DOAR O PROPUNERE  LA CARE ASTEPTAM IMBUNATATIRI SAU ALTE PROPUNERI

 

Categorii:Uncategorized
  1. tudoran viorel
    20/12/2013 la 9:47 AM

    buna ziua am luat la cunostina de propunerea dv ptr zb de fond si maraton suntem de acord cu cele 5 puncte dar nu suntem de acord cu plata in avans si nici cu majorarea de 20 pe porumbel daca nu aderam la nici unul din cele 5 puncte.propunerea noastra ar fi urmatoarea la prima etapa de fond fiecare crescator sa prezinte o lista cu porumbeii care vrea sai angajeze la zb de fond si maraton si cati plateste atati zb dar sa nu mai poata inlocui alti porumbei numai cei trecuti pe lista un grup de trei columbofili acgg dolj.TUDORAN VIOREL .SFETCU EDUARD .PETCU ADRIAN FLORIN

  2. Stoian Cristi
    20/12/2013 la 10:25 AM

    am fost rugat sa trimit acest mesaj din partea domnului Chirita Mircea :
    ,,Clubul F-14 este de acord cu propunerea dumneavoastra”
    Chirita Mircea

  3. vn
    20/12/2013 la 4:48 PM

    mai bine faceti un pret pt toate zborurile din plan / crescator, ( fara nr de porumbei )

    • moraru catalin
      23/12/2013 la 6:30 PM

      Pentru VN ,tie ti-ar conveni sa bagi 5 porumbei si sa platesti la fel ca cel care baga 50??

  4. Cioaca Florin
    21/12/2013 la 5:50 AM

    Majoritatea membrilor F10 Amarastii de Jos sunt de acord cu aceasta propunere.
    Foarte buna si echitabila este si propunerea domnului Tudoran Viorel,

  5. cristi
    21/12/2013 la 4:54 PM

    de ce nu luati exemplu la mh…. 400 ron pe crescator toate zborurile .. faceti calcule??? cum de uni au bani si uni nu???

  6. neaga mihai.
    22/12/2013 la 3:30 PM

    o idee buna.oricum unora nu le comvine nici o varianta ci doar sa zboare 2 3 pe mana sa fure si sa barfeasca.

  7. Nicola Sorin
    22/12/2013 la 8:31 PM

    Eu cred ca este o ideea buna, care poate fi imbunatatita ( sunt de acord cu cu primul comentariu). Mai stiu ca alti crescatori sustin ideea plati egale de membru(250 lei), care mi se pare inechitabila. Niciodata nu poti sa pui un membru care angajeaza 5 porumbei la fond si maraton sa plateasca aceeasi suma de bani cu altul care angajeaza 20 sau 50 de porumbei. Eu unul as lasa sa aleaga fiecare, sa opteze pentru una din cele doua variante, cu o singura conditie si anume: fiecare dintre cele doua echipe create sa-si gestioneze fiecare banii stransi, adica sa zboare cu masini separate. Concluzia pe care toata lumea banuiesc ca o intuieste este ca cei care doresc sa plateasca pe membru o sa le ajunga banii de cel mult 3 etape (2 de fond si una de maraton).

  8. catalin
    23/12/2013 la 11:59 AM

    Domnilor: -Pentru cei care doresc plata pe crescator,eu propun sa impartim boxele in masina pe crescator indiferent de numarul de porumbei si sa-i bage cate 50-60 in boxa la fel ca cel care are 10,nu asta inseamna echitate?

  9. moraru catalin
    23/12/2013 la 6:27 PM

    Sant deacord cu plata dupa grila in functie de numaru de porumbei angajati,si cu plata celor 50,100 ron inainte.

  10. Stoian Cristi
    24/12/2013 la 5:34 PM

    eu mai propun la fiecare sfarsit de sezon sa se faca un raport financiar si sa se posteze aici, ca sa stim si noi pe se cheltuie bani nostri, asta o poate face casierul asociatiei , deasemenea si o lista cu toti membri asociatiei cu bani pe care i-au dat . Sunt prea multe semne de intrebare si in acest fel o sa se mai diminueze

    • Ionita Adrian
      25/12/2013 la 5:54 AM

      Craciun fericit,
      Propunerea este bine venita ma bucur ca s-a gasit persoana care sa aiba curajul sa i-a intiativa, in schimb pare imi rau ca nu am reusit sa ne intalnim cu toti dupa incheierea sezonului.
      Mi-ar fi placut sa le strang mana campionilor si sa-i felicit „Felicitari domnilor CAMPIONI”.
      In cea ce priveste propunerea era bine daca se estima un numar de porumbei pentru primul Fond.
      Porumbei trecuti pe lista de start la primul Fond sa nu poata fi inlocuiti iar daca un crescator solicita introducerea unui porumbel nou sa achite taxa si pentru el.
      Era normal ca la aprobare acestei GRILE sa stim si planul de zbor pentru ca asa ar fi normal(pentru ca daca ar fi distantele la Fond ca pe la alti ar fi mai multi care ar incerca sa vada daca au pasari pentru astfel de distante).
      Mai am o intrebare si inchai: Cine strange bani si cine ii administreaza ?

      Sarbatori fericite !!!!

  11. cristi
    26/12/2013 la 2:57 PM

    in urma unor calcule simple mi-au iesit niste sume foarte marii,peste 1 miliard numai fond si maraton doar la dolj plus alte judete….. ok dar conditiile ..,premierile…,si cel mai important transparenta la cheltuieli ca sa nu mai existe dubiii!! LA MULTI ANII!

  12. BAILESTI PLENITA POIANA MARE
    26/12/2013 la 9:17 PM

    PROPUNERE;BAILESTI,PLENITA SI POIANA MARE
    Toti crescatorii sa plateasca la ridicarea inelelor sau cel mai tarziu pana la 10 aprilie 100ron.Care nu se conformeaza ,sa nu mai fie primiti la nici o categorie de concurs si antrenament.
    Membrii noi sa aiba dreptul sa participe cu 5 porumbei la toate zborurile de fond si maraton din suma de 100ron.
    Membrii vechi sa plateasca in plus la prima etapa de fond 150 ron pentru toate fondurile si maratoanele , indiferent de numarul de porumbei angajati.Ex:250 crescatori vechi cu 250 ron rezulta 62500 ron.Membrii noi cca 30 crescatori 3000 ron.Total 65500 ron care credem ca este o suma suficienta pentru toate concursurile de fond si maraton.
    Mentionam ca daca se aplica varianta A,B,C,D,E nu se vor strange nici porumbei(adica cca 5000 sau 6000 porumbei la prima etapa de fond), dar nici bani pentru concursuri:ex anul 2013 unde cu 12 ron bucata am ramas datori.
    Un alt exemplu Bailesti,Plenita,Poiana Mare vor strange la prima etapa de fond 500 de porumbei cu media de 12 ron de bucata se vor aduna 6000 ron si nu credem ca celelalte cluburi vor strange 60000 ron.Pana la suma de 65500 ron precizam ca aceeasi grupare va lua la zborurile in tara bani pe crescator, indiferent de numarul porumbeilor angajati.
    Noi membrii vor sa plateasca 2-5 porumbei si au pretentia sa stea pe boxa 2-5 porumbei, in situatia cand platesc 30-80 ron si cei ce platesc 250 ron sa ii bage 50 ron pe boxa.Credem ca orice crescator stie ca daca angajezi 2 porumbei, ai dreptul sa clasezi 0,4%(asta ca o mica gluma),iar cei care baga 5 au dreptul la unul dar bineinteles ca si cei care angajeaza 2 sau 5 porumbei vor sa-i claseze pe toti ,dar nu stiu ca, daca vrei sa clasezi doi trebuie sa angajezi 10 ,iar daca vrei sa clasezi 5 trebuie sa angajezi 25, etc…
    Daca nu se strang multi porumbei la concursuri ,cum vor sa clasezi 2 din 2 sau 5 sin 5?Ii rugam pe cei ce dau comentarii in acest sens sa se mai gandeasca putin.De preferat ar fi 2-5 porumbei obligatoriu de crescator la toate categoriile de concurs!!!Cei ce vor sa zboare (viteza , demifond si general) sa participe la fond si maraton cu 2-5 porumbei si invers.
    In incheiere va uram SARBATORI FERICITE,PUTERE DE MUNCA,MULTA SANATATE SI NU IN ULTIMUL RAND UN SINCER LA MULTI ANI!!!
    responsabil tehnic CAMEN IONUT

    • Cioaca Florin
      28/12/2013 la 7:51 PM

      Ar fi bine ca toate propunerile venite din partea colegilor columbofili sa se bazeze pe realitate, altfel pierdem timp de pomana. Propunerea dumneavoastra domnule Camen ma avantajeaza si pe mine, dar din punctul meu de vedere este inechitabila, abuziva si nerealista. Conform RNS un membru columbofil cu cotizatia platita la zi este liber sa aleaga la ce categorie de distanta doreste sa concureze, sau cel putin eu nu am gasit in RNS un articol care sa-mi permita sa oblig un columbofil sa plateasca pentru etapele de fond si maraton daca acesta nu doreste sa concureze la aceste categorii. Nu specificati ce inseamna pentru dumneavoastra un membru incepator,dar este incorect ca acesta sa plateasca cu 100 lei pentru cei 3-4 porumbei angajati, in timp ce alti colegi ajung sa zboare cu 2 sau 3 lei per porumbel. Nu prin asemenea masuri atragem tinerii se practice acest sport. Sunt de acord cu dumneavoastra atunci cind spuneti ca vom avea un numar mai mare de porumbei, dar nu ati mers cu calculele pana la capat.Ati uitat sa calculati de cite mijloace de transport vom avea nevoie si care vor fi costurile. Mai trebuiesc luati in calcul si acei ,,Columbfili” care zboara 2-3 pe o singura cotizatie si daca nu avem nici o restrictie de ce sa nu-i luam in calcul si pe vecini sau prieteni care vor dori sa angajeze si ei unul sau mai multi porumbei la o etepa de fond. Eu nu cred ca de o astfel de concurenta avem nevoie. De asemenea sumele pe care dumneavoastra le vehiculati nu se bazeaza pe realitate. Nu cred ca AC DOLJ va avea in 2014 un numar de 280 de crescatori si va aduc la cunostinta ca pina in prezent numarul membrilor inscrisi este destul de mic. A vA UREZ TUTUROR SARBATORI FERICITE SI UN AN NOU PLIN DE REALIZARI.

  13. 27/12/2013 la 12:47 AM

    e ok cat de cat dar nu vad rostul sa dam niste bani inainte cu 3 luni pana in zboruri pnt ce?

  14. acdolj
    27/12/2013 la 6:07 PM

    SUNT BUCUROS CA EXSTA REACTII SI COMENTARII,MACAR ASA MAI AFLAM SI NOI ALTE PARERI DACA SEDINTA NU SE POATE FACE SAU NU SE VREA.REFERITOR LA SUMA CARE SE VA STRANGE–SI ANUL ACESTA A FOST STRANS TOT ,,UN MILIARD” SI NOI[DOLJUL] CICA SUNTEM DATORI 6000 LEI
    NU ESTE NORMAL CA CEL CARE ARE 30 PORUMBEI SA PLATEASCA LA FEL CA CEL CARE ARE 100 SI LASATI FRAJEALA CU CLASARILE DIN NUMAR MARE PENTRU CA CINE ESTE BUN CLASEAZA IN ORICE CONDITII SI DIN NUMAR MARE SI DIN NUMAR MIC,FAPT DEMONSTRAT IN ULTIMII ANI IN DOLJ

  15. acdolj
    27/12/2013 la 6:12 PM

    SCUZE,COMENTARIUL ANTERIOR ESTE SCRIS DE MINE-FULGER VENUS
    VA UREZ SARBATORI FERCITE SI UN AN 2014 CAT MAI BUN SI LA MULTI ANI

  16. tudoran viorel
    28/12/2013 la 6:56 AM

    SE VOR BANI INAINTE PTR A SE SCOATE CONDUCEREA CU LIPSURILE DIN GESTIUNE NU SUNT BANI DE PREMIERE SI STANGAND BANI VOR SA FACA PREMIEREA SA SCOATA OCHI LA OAMENI ZICAND VEDETI MA NEAM ZBATUT SI AM FACUT ROST DE BANI SA VA PREMIEM SI UNII PUN IAR BOTU SI ZIC VEZI CE CONDUCERE BUNA AVEM SAU ZBATUT SARACII . SARBATORI FERICITE TUTUROR COLUMBOFILILOR DE BUNA CREDINTA CARE IUBESC SPORTUL NU BANII

  17. Stoian Cristi
    28/12/2013 la 11:01 AM

    SARBATORI FERICITE !!!!!

  18. gigi
    28/12/2013 la 10:08 PM

    Salut multe comentarii si degeaba nici zborurile de viteza la pui nu se platisera pana la odessa de toti membri AC DOLJ da ce sa vb de maratoane Sarbatori Fericite

    • Rotaru Daniel
      31/12/2013 la 11:00 AM

      Domnule ,,Gigi,, aveti dreptate in foarte mica parte. Mai multe detali la Rotaru Daniel 0766510402

  19. Chisar Aurel
    30/12/2013 la 4:59 PM

    va slut cu multa stima,dar dece nu se face planul de zbor inainte,dupa care cu o luna inainte de inceperea antrenamentelor se vor strange fisele de start cu porumbeii participanti
    de la fiecare crescator si rezultatul kilometrilor(incluzand prima etapa de antrenament pana la ultima etapa de maraton) adunati si dupa inmultiti cu costul / km + doctor+ cosumabile+etc si rezultatul se inparte / porumbel si asta este,toata lumea va fi multumita,am 5 porumbei,5 platesc,5 zbor, nu se mai strang bani cu miliardul si tot datoare este asociatia,dar toata lumea i-si da cu parerea si ramane tot cum vor mai marii asociatiei,ca de mai trbuie si ei sa mearga in China,mai pe la Viena,s.a.m.d,va urez tuturor un an nou mai bun,multa sanatate si LA MULTI ANI!

  20. Cioaca Florin
    31/12/2013 la 7:20 AM

    Daca mai multi colegi s-ar implica in activitatea asociatiei si toti presedintii de filiale ar incerca sa apere interesele oamenilor pe care Ii reprezinta ,am putea impune respect, transparenta in ceea ce priveste activitatea conducerii asociatiei, transparenta in cea ce priveste cheltuirea banilor . LA MULTI ANI!!!!

  21. tudoran viorel
    31/12/2013 la 9:33 AM

    SARBATORI FERICITE SI UN AN NOU SPERAM MAI BUN DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE.AVETI DREPTATE DL CIOACA VA SALUT SI VA RESPECT

  22. moraru catalin
    31/12/2013 la 1:01 PM

    LA MULTI ANI TUTUROR COLEGILOR DE LA AC DOLJ SI BAFTA IN NOUL SEZON 2014!. VANT IN PENE!

  23. Mitu Bulgaru
    31/12/2013 la 2:48 PM

    Vad ca toata lumea se invarte in jurul banilor..daca ar fi fost mai multa transparenta probabil nu s-ar fi intamplat asta.dar sa lasam fondurlie si maratoanele,si sa ne intoarcem la zborurile de viteza si demifond,sa nu uitam ca in 2013 unele cluburi nu au zburat aceste categori,spunand ca le permite regulamentu. atata timp cat noi am facut sacrificii financiare sa zburam cu porumbei si cele 2 categorii fara sa beneficiem de numaru de porumbei de la cei care nu au zburat,nu sunt de acord ca ei sa beneficieze pentru clasamente de numaru nostru de porumbeii…Ader la prima propunere facuta ,e buna si propunerea domnului Tudoran dar cer ca in regulamentu interior al AC Dolj sa fie trecuta si propunerea mea…cine nu participa la concurs la toate categoriile de zbor sa nu fie primiti la zborurile de fond si maraton. La multi ani! tuturor columbofililor

  24. neaga mihai.
    02/01/2014 la 10:43 AM

    referitor la comentaruil dl.Bulgaru cei care au zburat la viteza si demifond nu au facut sacrificii pt cei de la fond si maraton ci pt ei zburand aceste categorii pt placerea lor .nu poti sa obligi pe nimeni sa zboare alte categorii decat cele care ai plac,nu numai la noi se antampla asa ceva ci an toata tara si an toata Europa unde cei care zboara maraton pun ceasurile de la 800 km si nu sunt obligati sa participe la alte etape , la fel si cei care zboara viteza si demifond nu sunt obligati sa participe la fond si maraton. referitor la plata porumbeilor conform unui principiu care primeaza printre oamenii cinstiti nimeni nu trebuie sa plateasca pt celalalt ,oricum cei cu porumbei multi sunt avantajati.ar fi multe de discutat dar asta intro sedinta.la multi ani.

  25. 02/01/2014 la 6:03 PM

    eu sint de acord ,dar nu sunt de acord cu bani dinainte.

  26. Bălan Florin
    02/01/2014 la 7:32 PM

    Sunt de acord cu cei care spun ca nu poti sa obligi pe nimeni sa zboare viteza,demi-fond daca ei sunt maratonisti dar nici nu este corect sa obligi un vitezist sa plateasca zborurile de maraton deoarece el nu beneficiaza de acele zboruri.Nu mi se pare corect sa nu ii dai inelele, pe care le-a platit si asa destul de piperat ,decat daca plateste si zborurile de maraton, cu toate ca el nu trece de 500km.De ce multi nu vor sa se plateasca la bucata toti porumbei care sunt pe lista de start,lista care sa se dea la prima etapa. In loc de 16 lei de un porumbel la maraton mai bine 5 lei de bucata la lista de start.Stiu ca acest mod de plata nu este apreciat de cei cu porumbei multi si de cei care impart loturile de poumbei in doua si mai stiu ca acest comentariu imi va aduce multi dusmani dar cred ca asa este corect.

    • 04/01/2014 la 1:22 PM

      domnul florin are dreptate:daca ar costa 5 lei un porumbel la maraton in loc de 16 ar fi un dezavantaj pentru cei cu pasari multe dar ar fi un avantaj pentru cei care zbora pana in 40 de porumbei pentru ca stiu anumite persoane car din cauza preturilor piperate aleg sa se inscrie la categoriile a si b adik maxim 10………in fine ne mai dam si noi cu parerea dar tot ce vror ei vor face pana la urma noi astia mai mici ii ajutam decat cu finantele sh cu numarul de porumbei. Va rog sh eu la randul meu ca de altfel toata lumea mai multa responsabilitate si transparenta si atunci veti vedea ca se vor inceta cu toate discutiile!

  27. 04/01/2014 la 8:34 PM

    Florin Radoi :
    Sunt de acord cu propunerea ABCDE. In ceea ce priveste faptul ca asociatia este datoare, asi dorii sa fiim informatii din punct de vedere financiar, cu intrarile si esirile pe care le-a realizat AC DOLJ. Consider ca daca exista transparenta din acest punct de vedere, se poate lua de comun acord o hotarare care sa conduca la buna desfasurare a activitatilor in cadrul clubului nostru. In vederea realizarii acestui lucru, propun stabilirea unor intalniri mai dese intre membrii si conducerea filialei.
    Va doresc un An Nou mai bun. La multi ani!

  28. Cristi
    19/01/2014 la 7:40 PM

    Ni se cere 80 ron pentru premiere, cotizatie, chirie sediu asociatie si alte cheltuieli de ce sa mai dam acesti bani daca premiere pe anul 2013 nu s-a facut si nu se mai face de ce sa mai dau bani la chirie daca celelalte cluburi din judet nu au dat toate aceeasi suma.
    Sunt de acord cu propunerea de plata pentru fonduri propusa mai sus deoarece nu mi se pare corect ca cel care angajeaza la fond 100 porumbei si o cupa 5 boxe in masina sa plateasca la fel ca cel care ocupa o boxa . De ce conducerea asociatiei nu isi exprima punctul de vedere sau sa intruneasca cu toate filialele din judet pentru stabilirea sumei care trebuie data si pentru asociatie si pentru fonduri. Cand am achitat inelele si cotizatia pe anul 2014 nu ni sa spus ca trebuie (obligatoriu) la ridicarea inelelelor sa platim aceste sume.
    Cum poti sa-i iei unui membru 100 roni pt fond la ridicarea inelelelor, cand acest lucru nu este prevazut in regulament. Diferenta pe care acestia nu o vor mai da probabil daca nu zboara la fond cine o va suporta, nu tot cei care zboara fondul ? Tot la sumele propuse mai sus se va ajunge. Asteptam un raspuns cu un punct de vedere din partea Asociatiei Dolj la aceste probleme ale membrilor columbofili din Dolj. Vecinii nostri din judetul Olt platesc sume mult mai mici fata de noi si catre judet si in vederea zborurilor de fond

  29. Cosmin
    20/01/2014 la 4:42 PM

    Daca se va plati cate 100 lei la ridicarea inelelor,atunci fiecare crescator va plati fondurile si maratoanele cu 100 lei mai putin?

  30. WWW.fcpr.ro
    09/04/2014 la 6:07 PM

    Nu este corect ca noi incepatori sa platim atat nu se stie daca ajungem cu porumbei la granita si cum am spus suntem la inceput de drum si toti ati fost ca noi.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: